Opublikowany w Grzech, Rekolekcje ignacjańskie, W głąb i z powrotem

Brak wdzięczności – moje niezadowolenie

Moje niezadowolenie z siebie, Boga, innych ludzi i życia – jest efektem skupiania się na sobie. Na tym co mi się należy. Na idealnej perfekcyjnej wizji. Moje potrzeby i problemy uwierają mnie. Sprawiają dyskomfort, ból. Widzę tylko wąski kadr, widzę tunelowo.

Nic nie istnieje poza moim problemem. Nic nie istnieje poza mną samym: Bóg, świat, inni ludzie.

Do większości bolesnych sytuacji doprowadziły mnie własne zaniedbania. Także nierealność oczekiwań, nieznajomość życia, oraz wychowanie pod troskliwym okiem matki.

Panie naucz mnie kierować myśli ku przyszłości. Kierować myśli co mogę zrobić tu i teraz zamiast rozmyślać. Panie proszę Cię o prorocze wizje mojej przyszłości. Amen.

Dziś po medytacji czuję: spokój, olśnienie, zdumienie

Sprawdź co potrafi zmienić w Twoim życiu chwila medytacji…
Wyrusz ze mną w podróż w głąb…
Zamów swój przewodnik teraz!
O właśnie tu!